2012

Sa upp min lägenhet på Ersboda i Januari.
 
I februari flyttade jag till Öbacka Strand och blev sambo med en av mina bästa vänner .
Hela våren var som en stor enda fest sen.
 
Det var krogsöndagar och jag fyllde år.
 
 
 
Blev bjuden på finrestaurang av brorsan och Anna.
 
 
 Vi fick en ide om att vi skulle klippa oss.
 
 
 
 
Midsommar fyllde Sara år så då blev det fest!
 
Stor del av sommaren spenderades på våran balkong.
 
Vi var även ett gäng som åkte till stockholm.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem så flyttade jag ut till stugan ett par veckor.
 
 
 
 
 Sen blev det mest jobb fram till slutet av september då jag åkte på en bästa resan med heeeela familjen!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hösten var inte direkt min årstid iår,sjukdom och skadad.
 
Året avslutades med fiiinfina vänner.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack för år 2012 alla mina fina!
♥♥
 
 


Hej Sara
mysigt år du har haft .................
Men resan var väll i slutet på september.............inte dec ...............

Svar: hej :)haha helt rätt,skrev lite fel där!
Sara

2013-01-13 | 18:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback