One day at a time

Heeeey!
 
 Huvudvärken håller i, den verkar inte vilja ge med sig.
Natten som va så sov jag inte bra alls, börjar bli sjukt less på detta.
Spenderade dagen med Jannike och Alina vilket var helmysigt!
Den ungen är sötast heltklart!
 
Bild: efter en natt med dålig sömn får denna lilla solstråle mig på bra humör!  @queeenj
 
Har även hämtat mina föräldrar på flygplatsen.
Dom har varit 1 vecka i spanien och är brunare än jag skulle vara om jag var borta i 2 månader.
Dock har jag bara 6 veckor kvar till utlandet, yey!
 
Blir nog ett besök på sjukhuset i helgen.
Med 2 veckors huvudvärk och mamma hemma i Sverige igen är det bara att lyda hennes order.
 
Nu ska jag stänga ner datorn och hoppas på några minuters sömn.
Later.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback