christmas time!

tjo!

Idag väckte pappa mig klockan 9 och halv 10 var vi nere på stan,min pappa kunde inte känna något som helst lugn på morgonen,jag var den som blev mest drabbad,men men
Vi gick till farmor och sen till stan för att köpa dom sista julklapparna,till mamma och en extra till min bror ( för att han är världens bästa) och sen fikade vi sen blev det handla och systembolaget sen hem för att damsuga och slå in alla paketen.

Nu typ många timmar senare så är jag äntligen klar,dom har fixat skinkan och jag har gjort kola och gjort köttbullar,haha tänker inte smaka dom själv iaf

Det ligger kanske 25 paket under granen, hur många är det som är till mig? joo ingen,ligger inte ett enda jävla paket under granen som är till mig,måste vara ett skämt,i hope so!


Förra året tog han alla andras paket,men iår har han många själv så hoppas han lämnar mina ifred ( om jag får några?)


Aja nu ska jag lägga mig framför tv'n och slöa lite,peace så länge.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback