for me there's only you

Hello.

Jag håller seriöst på att frysa ihjäl,och jag känner att förkylningen börjar att sätta fart,blir inte bättre om jag säger så,inte kul med tanke på att det är nyår på onsdag.

jaja,idag har jag inte gjort så speciellt mkt,varit hos elina,vi har sett på lilla jönssonligan och sen gjorde vi middag,efter det så åkte vi till min älskling,Egide var där också,vi satt och kollade på tv och så.
sen gick vi hem och tittade på smekmånaden, jag tycker personligen inte att filmen är så värst bra men vi hade inte så mkt annat att göra så.

nu ligger jag under täcket och försöker bli varm,hade glömt stänga mitt fönster också så det är ganska så kallt här inne,och jag frös redan innan jag kom hem,
Ska väll snart sova men baby skulle höra av sig när han kommit hem från Blaise,hoppas det är snart så jag kan sova.


take care,peace!


Haha jag sitter också och fryser ihjäl!:(

2008-12-30 | 01:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback