friday

Hello!
det här blir mitt första inlägg, har väll egentligen inte så jättemycket att säga men.
Den långa praktiken tog slut idag,men i januari blir det ju att gå tillbaka.
Gick ett tag med Brian på stan idag,kollade lite på julklappar och sånt det var najs.


Min älskling är fortfarande sjuk så jag lär ju inte få träffa han i helgen,det är inte så värst kul.
Så ikväll blire middag med min bror,hans tjej,hans pappa och styvmamma om man nu säger så och såklart min mamma o pappa,ska fira brorsan som fyllde 25 år i måndags,shiet vad gammal alla börjar bli,känns som att det bara är jag som inte blir äldre men men.
Brorsan och Anna =)
Patrik och Anna,typ the cutest couple ever!

Aja blir väll en kväll framför tv'n med idol eller nått sånt.
hoppas ni andra får en trevlig kväll,peace så länge!



Fan vad roligt att du skaffa en blogg ;)

2008-12-12 | 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback