he's everything i need

Tjollahopp!

Som vanligt åkte jag till skolan idag,det började bra,när jag satt i caféterian med Elina och väntade på att jag skulle börja så kom först Christofer som jag inte träffat på jättelänge,sen kom baby också,så morgonen var bra.
Sen på Hotell lektionen fick jag veta att jag fått VG på första arbetsmiljö och säkerhets uppgiften,får veta den sista delen efter jullovet.
Efter Hotellektionen skulle vi egentligen ha Projekt och företagande men jag och johanna ( duktiga som vi är) ville verkligen inte dit så vi gick och käkade och satte oss i caféterian istället ( händer sällan att jag sitter där! HAHA) sen kom gull jenny och pannkaka ( sara pettersson) och sonny förbi också.nice nice.

Sista lektionen var svenska,baby skickade ett sms och sa att han kunde vänta på mig så efter lektionen gick jag och han till stan och sen tog vi bussen hem,vi snackade lite om fredagen,vet inte om jag tänker fara till Nordmaling eller inte,många som frågar och så men får se hur det blir.


får se om jag skriver lite mer senare,peace så länge!


haha, jag sprang förbi fiket och stannade till vid dig :) söt

2008-12-16 | 22:33:56

ska du inte meka blogg ;)? tänkte göra lite som din egen :)

2008-12-16 | 23:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback