I cross my heart

tjaba!

Segaste dagen på sjukt länge, har inte klivit upp ur sängen mer än att hämta mat och gå på toa.
Orkar ingenting,min krft tog slut i nordmaling.
Sitter och skickar bilderna till Brian nu,typ face på alla på nästan alla bilder,men men,kul det också.
Har nyss pratat med min baby också,hoppas jag får träffa honom,vill ju att han ska få sin julklapp juuee..
Borde sova nu är fortfarande trött,är väll för att jag inte gjort nått idag,men imorrn blire att gå till hm och försöka hitta lite saker,i hope!



Put your hand in my hand
I want you to know
I'll stand by your side and never let go

I cross my heart
Pledge to you, all my love
To have and to hold
From this moment on
Just as long as the stars shine above
I will be true, I promise you
I cross my heart


nää nu ska jag sova,sov gott allihopa! peace så länge.







always and forever




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback