im so happy

Hello.

Idag var det avslutning,känns skönt!
Lite ovärt för min klass att komma till skolan idag,våran handledare hade inte ens tid att snacka med oss så.
Satt i aulan typ 15min sen gick jag och käkade sen så åkte jag hem med min  älskling idag,så jag fick vara med han ett tag,alltid lika kul.
Sen har det inte hänt så jättemycket idag,somnade efter middagen och vaknade vid 8, nu sitter jag och kollar på en film på 5:an.


Efter filmen blir det att vänta tills baby är hemma så jag kan säga godnatt och sen blir det att sova.
Får se om jag skriver mer imorgon innan jag åker till Nordmaling annars så skirver jag på lördag,peace så länge!







kan hjälpa dig senare ;) så kan vi sitta och meka blogg :D

2008-12-19 | 20:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback