More than i can say

Tjena!

Idag har det inte hänt så värst mycket,har mest sett på massa filmer som gått på tv,skulle egentligen träffa min älskling men så blev det inte,ska inte träffa han imorgon heller men på julafton på kvällen ska jag vara med han,om det blir som vi har bestämt.
Isåfall blir det perfekt,på dagen kommer syrran,mattias och ungarna och brorsan (anna?) vet inte om hon kommer men , sen på kvällen kommer min farmor och min faster hit,och kanske då min älskling också,så om det blir som bestämt så kommer min julafton bli hur bra som helst.

klockan är 00:19 och jag funderar på att sova snart,ska iväg och handla lite med pappa imorgon,gå till hm och köpa en kjol som jag har sett och sen åka hem och göra lite knäck och kola sen blir det att slå in dom sista julklapparna och lägga dom under granen.
Satt idag och sa att jag inte är så taggad på julafton,har som inte fattat att det december ens,men nu när nästan allt är klart och pappa spelar julmusik på eftermiddagarna så känner jag mig riktigt taggad! jag hoppas verkligen att jag får vara med baby på julafton,men vi ser hur det blir.


Nu ska jag sova,sov gott och peace så länge!





me and you that's the right thing.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback