my biggest joy

Hejhej!

Idag var vi tillbaka på skolan igen,måste säga att jag faktiskt längtat tillbaka.
Hade bara 1 lektion idag ( svenska) sen slutade vi, jag och Jossan tog bussen till Dragonskolan och där fick jag träffa Egide det var väldigt rolig.jag träffar nästan aldrig Egide och Songore sen dom slutade på östra,miss my boys!

Jossan behöver inte försöka vara söt,hon ÄR söt.

MEN,jag åkte tillbaka till skolan,och jag fick träffa min baby som jag har saknat i drygt 1 vecka nu, bara att titta på han gör att jag inte kan låta bli att le.my baby!

Väntade tills Elina slutade idag så jag Brian och Elina gick ner till stan men Brian tog bussen hem och jag och Elina gick en sväng på stan.


Ska hoppa in i mjuksibyxorna och en annan tröjja nu och lägga mig i sängen och se på tv.
men så länge,peace!


bra, du måste skriva mkt mer än mig.. vilket kan bli väldigt enkelt ;)

2008-12-15 | 21:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback