my heart is yours and yours to stay

Hello.
känner mig ganska glad idag,får ju träffa baby imorgon,har inte sett han på 8 dagar så jag känner mig glad just nu.
får ju såklart träffa alla som jag i vanliga fall träffar varje dag också nu är ju praktiken slut så.
Har bara 1 lektion imorgon,slutar 10.20 så blir nog stan efter. sen äre bara tisdag för jag är ledig onsdag,YEY! sen avslutning torsdag typ(?).

Sitter just nu och tittar på gamla kort på när syrrans ungar var små,shiet var tiden har gått fort
Sötaste lilla joel för lite mer än 2 år sedan


Sötaste jonathan när han var 4år alltså 4 årsedan också.


Mina pojkar,önskar dom kunde vara små för alltid.


Ska se på Wallander nu och hoppas på att baby hör av sig snart.
peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback