soon,really soon

Tjollahopp!


Idag hade vi bara 2timmars lektion,fick veta hur det hade gått på praktiken,jag är ändå nöjd med mitt betyg.
Man kan ju inte vara proffs efter bara 6 veckor.
Sen klockan 1 skulle jag vara hos tandläkaren,vägen dit var inte rolig,var som att åka skridskor,det var jättehalkigt och blött,det spöregnade och blåste som fan.
men jag överlevde det och även besöket hos tandläkaren.

Gick sen tillbaka till skolan igen,sen åkte jag baby, Brian och Elina till stan.
Jag gick med Brian och Elina med min baby, helt fel men ändå.
Jag kollade med brian på julklappar åt Elina och Elina och kevin vet jag inte riktigt vad dom gjorde,hahaha!

är hemma nu iaf trött,hungrig och jag fryser! kan inte säga att jag tycker speciellt mycket om vintern,sommaren är något jag föredrar.

imorgon är det torsdag,får jullov,det ska bli sååååå skönt, sen så får jag träffa baby imorgon,im happy!


I just wanna
Be your all and all
I just wanna be the one to make you fall
I wanna take you away
I want you to be with me
I want you here with me forever

Baby i love everything about you, you mean everything to me honey.
                   

         



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback