the best!

tjaa!

Igår var det som sagt julafton,typ den bästa på läääänge!
Syrran och ungarna var här på dagen,även min storebror,småpojkarna hade skjorta och slips,hur söta som helst!
Fick det jag önskade mig,pengar pengar pengar.
Sen efter kalle Anka så kom farmor och min faster hit och åt middag med oss sen åkte jag och pappa och hämtade min älskling, jag fick min julklapp och han fick sin julklapp,jag fick ett halsband, det var ett hjärta som det stog jag älskar dig i och sen en tröja,  och han fick ett par jeans av mig.
Jag blev hur glad som helst,i love you baby!
Jag tror han blev glad också,han sa iaf att han blev det.

Jag hade en underbar julafton,tack för den!




Idag ( juldagen) så blir det väll bara att ligga och se på alla filmer som går på tv och tagga för mellandagsrean,haha!
det blir nog bra!
snart nyår också,yey! eller?


aja nu ska jag fortsätta se på tv,peace så länge!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback