the best

Hello.

Nu har jag inte skrivit på ett tag,har inte riktigt haft tid,men nu har jag det så...
I fredags åkte vi till Normaling för att säga hejdå till en tjej som ska gifta sig.

Här är hon och även Christofer.

Det var ganska mycket folk där,trevligt var det också,kanske inte hela tiden men.
Det var många som var där som jag inte träffat på länge som tex...

Frank, eller som jag brukar säga Frankie boy.

Klockan halv 6  på morgonen gick vi och la oss men somnade väll vid halv 7 klev sedan upp halv 9 igen för att hinna med bussen klockan 9 igen till Umeå.

Lördag.

Jag kom hem vid halv 11 somnade direkt på soffan,mamma o pappa väckte mig vid halv 3 när dom skulle åka iväg för att äta julbord med pappas jobb.
Jag klev upp och gjorde mig iordning för sen klockan 7 kom min älskling hit,vi åt middag och myste.

Idag (söndag) tror jag inte att jag ska göra speciellt mycket,vaknade halv 2 och nu är klockan strax efter 4 och jag har fortfarande inte tagit mig upp ur sängen.

Får se om jag skriver mer sen,men peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback