Birthday...

Hejsan!


Dagen började med att mamma och pappa kom in sjungandes till mitt rum,med paket och tårta.
Ingen bra frukost men fyller man år så gör man.
Jag vart astaggad när jag såg vilket underbart väder det var så jag satte på musiken och åkte till skolan,typ ingen i min klass var där,skitkul,not!
Dagen blev bara sämre och sämre för varje timma som gick.
Så...min dag har inte varit speciellt bra,alla är sura och gnälliga och kan adlrig säga vad som är fel,skulle inte förvåna mig om det är jag som vanligt,jag verkar ju aldrig göra något rätt engligt vissa personer.
Ska ni vara sura och gnälliga mot folk så äre bättre att säga vad som är fel.

Nu ska jag iaf sova och glömma att den här dagen varit.
Glömma att jag ens fyllde år.

Godnatt.

Just show her if you care.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback