I just can't do it...

Hello!

Jag är helt död,åkte till Lycksele igår klockan 6 på morgonen med Poncin för att jobba.
Vi skulle servera på Ansia camping i kåtan.
Vi började klockan 10 och serverade på lunchen det gick bra sen fick vi rast mellan 15-17 sen var det dags för middag på 126personer.
Det var en herrklubb som var där med sina fruar och dom var ganska så fulla redan när dom kom klockan 6.
Dom började med fördrink

Sedan blev det en hel snapsar.
Det blev ganska mkt att skratta åt under kvällen.
Jag hade 2 långbord att ta hand om,som jag skulle servera 3-rättersmiddag åt och vin och öl.
Sedan stå i baren och jag kan lova att det känns i kroppen idag.
Men det var det värt.

Var hemma vid 2 idag och klockan 3 kom brorsan och hans tjej och syrran och ungarna och min faster Ulla hit för att fira mig,min B.K kom också hit,så han fick träffa min syster och ungarna för första gången.

Nu sitter jag och försöker plugga alkoholhantering som jag har prov på imorgon,det går inte lika bra.
Men får göra mitt bästa.
Sen blire att sova,

Peace så länge.

I try and I try,but I can't do it.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback