I keep trying...

Hello.

Vädret idag har varit precis som mitt humör.
Ena stunden bra och andra dåligt.
Jag har iaf bokat en klipptid idag så på måndag ska jag klippa mig.
Jag är alltid lika nervös för jag brukar aldrig bli nöjd men jag orkar inte ha det så här heller.
Så jag får hoppas på det bästa!

Nu skiner iaf solen och jag har fått gomat till middag så just nu är jag glad.
Kvällens planer lutar mot att åka till Holmsund till Rebecka,men får se om vi orkar åka.
Borde hur som helst kliva in i duschen och sen sätta på mig ett ansikte så jag är beredd för kvällen,man vet ju aldrig vad som händer.

Hoppas ni får en trevlig kväll iaf!



Like an orchestrated line of lies
I'll fall apart tonight
But I'll try to smile
For you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback