i try to smile...

Hejsan!


När jag kom hem idag efter skolan så var det väldigt tyst hemma.
Och det kommer det vara varje dag hela veckan när jag kommer hem.
Mamma och pappa har åkt till fjällen och dom verkar inte längra hem iaf och jag längtar inte efter dom heller.
Jag tog en snabbdusch och sen var det bara att börja med middagen för min B.K skulle komma,det blev kyckling och pommes,helt okej blev det.
Helmysigkväll iaf.
När han åkt hem så tog jag en premiärtur med moppen,det var jäääävligt kallt kan jag lova.
Åkte ner en sväng till Poncin och hämtade lite saker osv sen hem och börja tvätta.

Nu sitter jag och tittar på Baywatch,haha ska väll snart sova tror jag,har ju praktik imorgon så måste upp 05.20 inte alls kul om jag får säga det själv.
Jag hoppas iaf att jag får sluta tidigt så jag kan åka hem och städa och fixa iordning till torsdag.


Sov gott,puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback