ice ice ice...

Hello!

Kvällen blev inte som planerad.
Blev inge Holmsund.
Jag pumpade istället cykeln och började cykla till MSK Arena för att se på Elinas match.
På vägen dit märkte jag att jag hade punktering.skitkul!
Men jag och Elina cyklade till Campus iaf för att se på Mikes match.
Chris som sa att det var skitkul där,satt i en bil hela tiden för att det var kallt.
Han kan vara en liten mes ibland.satt bara där och tutade och blinkade med ljuset.
Kallt som fan började vi cykla hemmåt igen och det är inte det lättaste att cykla med punktering men jag överlevde hem iaf.

Nu ligger jag i sängen och försöker tina upp min isbit till kropp får se hur det går.
Ska iaf gå nu.
Men peace så länge!


You put a smile on my face everytime I see you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback