my sunshine...

Igår åkte jag ner till Haga till Poncin,Tess och Karro var även där.
Vi bestämde oss för att åka till Iksu och kolla på basket.
När vi skulle hem missade vi bussen,men tur som vi hade
så kom Robin och hämtade upp oss och körde oss till Poncin igen.

Vi gjorde vitlöksbröd och kladdkaka och såg på
Slamdog Millionaire,en efter en somnade så ingen såg slutet.

När vi vaknade var det bara att börja städa och fylla diskmaskinen medans Poncin
packade sina saker inför Stockholm.

Så nu har hon åkt och kommer inte hem förän på söndag.
Hur vi här hemma ska klara oss återstår att se.
Nu ska jag iaf hoppa in i duschen och sen gå ut i det underbara vädret
så jag får lite färg på mig.

peace så länge.



HAH ni kommer inte klara er! :)

2009-04-18 | 13:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback