now I'm facing the rest of my life alone..

Hello.

Jag har varit den lataste idag,jag vaknade vid halv 1 och klev upp ur sängen
vid 17.00 nån gång tog en snabb dusch och sen kom min B.K hit.
Och som vanligt lika roligt när han kommer.
Men han kunde inte stanna så länge eller enligt mig var det inte så länge men..
Och nu skriker min mage efter mat,har inte fått i mig någon mat alls på hela
dagen eftersom jag inte hade orken att kliva upp ur sängen.

Så jag borde gå och fixa mig något att äta och sen kanske lägga mig i min
älskade säng igen och titta på någon film eller något.
Imorrn ska jag försöka plugga lite och sen kanske fara ut och köra lite bil beror på
vilken tid  jag tar mig upp..

Peace så länge.

I'm going down, yes I am
Down on my bended knee, yeah
And I'm gonna be right there until you return to me





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback