and still I do...

Hello!

Ikväll har det inte hänt mycket.
Har varit hemma för ovanlighetens skull och jag har varit själv.
Jag minns faktiskt senaste kvällen jag var hemma och var själv.

Idag beställde jag en ny mobil med tanke på att jag kastade sönder min gamla och pappa gjorde den inte mindre
trasig precis!
Så på måndag kommer den och jag är nöööjd!
Men det blir min födelsedagspresent,så lite ovärt käns det ändå,kunde låtit bli att slänga sönder min gamla så hade jag fått någonting annat i present istället.
Men det blir nog bra ändå!

Pratade även med min B.K nyss och som vanligt blir han alltid irriterad på mig,haha
Men han är söt!
Jag borde följa hans råd att försöka sova nu så jag kan ta mig upp i nån
 vettig tid imorgon för att göra någonting värt och inte bara sitta inne och dega.
Får hoppas på att det är sol imorgon också så man kan vara ute.


Nu ska jag försöka sova iaf.
Godnatt och peace så länge.







I miss you every single day



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback