you are my sunshine....

Hello.

Jag älskar våren,min kinder hettar,så jag hoppas jag kommer få lite färg snart.
Min B.K var här idag,alltid lika roligt.
Sen åkte jag ner till stan och träffade Rebecka och Johanna.
Vid 4 skulle jag hämta upp Joel (syrrans unge) på syrrans jobb så jag och Johanna gick
dit och hämtade han och sen gick vi in till stan igen och köpte glass till min lilla sötnos.

Sötnos ♥

Nu har jag precis ätit middag och ska snart duscha och sen får jag se vart jag hamnar ikväll.
Chansen att jag sitter hemma är iaf inte så stor.

Reaching out, for the highs
You inspired me to try
I felt the magic inside
And I felt that I could fly
I'm looking at the world in an optimistic light
You made me appreciate my life


Peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback