Always and almost forever

Hey!

Jag vaknade vid 9 imorse och var väldigt pigg,när jag kollade på klockan och såg vad den var så blev jag lite småsur.
När jag väl har sovmorgon så vaknar jag ändå tidigt,försökte somna om men det gick inte.
Jag tittade på en värdelös film och nu funderar jag på vad jag ska göra hela dagen,eftersom det regnar är jag inte speciellt taggad på att gå ut heller.

Jag kom till Lycksele den sista Juni och sen dess har det varit sol i typ 5 dagar,annars har det bara regnat och varit mulet.
Jag hoppas att det blir lite bättre väder nu när jag blir ledig och kommer tillbaka till Umeå.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa nått att äta.
Peace så länge.

The first cut is the deepest



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback