black or white

Hey!

Efter en lång och riktigt tung dag på jobbet så kan glatt säga att jag bara har 1dag kvar!
Känns riktigt skönt,men kommer ändå sakna stället lite.
Just nu är lägenheten ett kaos!
Det ligger saker och lådor och väskor överallt,men jag är hur taggad som helst på att komma hem igen.
Ska njuta dom sista dagarna innan skolan börjar.

Imorgon kommer vi ha ännu en jobbig dag på jobbet,risken är att den kan bli ganska lång,men mamma och pappa ska komma och hämta mig så dom packar nog in det mesta i bilen medans jag är på jobbet så allt är klart när jag slutar.
Där hemma väntar min favorit som jag ska få träffa när jag kommer hem och jag håller på att spricka av längtan!
Kommer bli helmysig!

Nu ska jag göra ett sista ryck och få bort allt så jag kan ta detg lugnt och se någon film eller något.
Vi ses i Umeå,peace så länge.

1 more day



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback