Broken wings

Hello!

Efter skolan åkte jag och Thilini på en tur med moppen och hamnade på Tomtebo,hon ville så gärna dit och hälsa på en viss person,men han var inte hemma,lika bra det.
vägen hem var orolig,trodde vi skulle få soppatorsk,bensinlampan lyste men vi klarade oss hela vägen hem iaf.

Efter middagen la jag mig i sängen för att kolla på lite Oth men somnade snabbt. Kanske mest pågrundav min huvudvärk.
Sov i 2h och huvudvärken är fortfarande kvar.
Kan inte ens resa mig upp nästan,helt sjukt,det sprängs i hela huvet.

Hoppas det är bättre imorgon för jag har bara 2 lektioner imorgon,slutar 10.20 så efter det ska jag ner på stan och träffa Elina,Evelina,Anna och lilla Benjamin.
Ska bli riktigt trevligt,länge sen vi alla sågs,tror inte ens jag minns när det var.


Ja usch,men enda bilden på oss 4 tillsammans.

Min lilla älsklingspojke fyller även år imorgon,hela 3 år blir han.
Dom växter snabbt,för snabbt,jag hinner inte med,kan ju hoppas det blir fler snart,haha!


Mosters pojke!

Nu ska jag fortsätta med att se Oth och förhoppningsvis lyckas somna snart.
Godnatt och peace så länge.

I was only dreamin'
Visions in my head
Talkin in my sleep
Turning in my bed
Life was so complete
But I was only dreamin'

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback