Did you wrong,I know

Heey!

Igårkväll åkte jag en sväng till stugan,det var ju stugsistan,i år var det inte lika mycket folk där men fick se en hel del personer som jag inte träffat på väääldigt länge,riktigt trevligt.

Var hemma vid 12 och då la jag mig i sängen för att titta på lite film.
Jag trode det skulle bli en tidig kväll men icket,somnade vid halv 5 någon gång.
Men jag lyckades inte sova bort hela dagen för det.

Vid 3 var mamma hemma från stugan så då åkte vi iväg och handlade lite.
Jag köpte hårfärg,tänkte färga håret idag men jag vet inte om jag vågar.
Har en känsla av att det kommer bli väldigt mörkt om jag gämnför med nu.
Får se vad det blir.

Nu ska jag ladda min ipod med lite ny musik och sen städa mitt rum,välja kläder till imorgon och sen kanske färga håret.

Someone like you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback