.....

Hello!

Jag lyckades packa upp alla sakerna från Lycksele,äntligen!
Sedan somnade jag framför tv'n och vakande av att Sabry ringde och sa att han stog på min parkering.
Jag gick ner för att säga hej och det slutade med att jag hamnade på Mariehem.
Där satt Chris och Mike och grabbarna spelade kort och jag försökte förstå hur det gick till.

Efter ungefär 40min började jag vandra hem i mörkret,tur jag hade Rebecca att prata med.
Det var även en moped som var påväg att köra på mig,tur för mig att han inte gjorde det.

Nu ska jag snart sova,väntar bara på att min babe ska ringa och säga godnatt.
Imorgon är det fredag,kommer nog bli en lugnt kväll,annat blir det nog på lördag.

Godnatt och peace så länge.

You mean the world to me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback