Every little thing you do

Hey!

Gårkvällen blev lång men vi lyckades inte hålla oss vakna.
Vid 3 somnade vi i soffan och strax efter 7 ringde Sabry då stog han utanför dörren.
Tur var det annars hade vi nog aldrig vaknat.
Satt och pratade med honom ett tag innan han skulle hem och sova efter att ha jobbat natt och vi skulle iväg till skolan.

Första lektionen var samhällskunskap och jag ville bara skrika.
Läraren var så himla dryg så jag visste inte vart jag skulle ta vägen plus att jag var sjukt trött.
När lektionen var slut gick vi till Caféterian och köpte kaffe.


Poncin.

Sen var det svenska och vi fick jobba vart vi ville.
Chill för det var våran sista lektion för dagen så vi klagade inte.
Var kvar på skolan ett tag och käkade lunch med den andra Rebecka och sen begav vi oss till stan.

Nu sitter jag hemma och gruvar mig för praktiken imorgon,jag vill verkligen inte!
Sen har jag enormt tråkigt,klockan är inte speciellt mycket heller men vet inte om jag orkar hitta på något,har ju inte blivit speciellt mycket sömn dom två senaste dagarna.

Ska iaf sätta igång en tvättmaskin nu.
Peace så länge.

It's a different kind of feeling this time



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback