I believe

Hey!

Igårkväll kom jag tillbaka till Lycksele efter ett par underbara dagar hemma i Umeå.
Var även och köpte en ny dator igår,inte helt fel kan jag lova,jag älskar den!
Den höll mig uppe lite väl länge för mitt eget bästa igår.

Men upp strax före 5 och börja jobba klockan 6 imorse,det blev en lång dag i värmen.
Vi var endast 3st idag och det vart inte många minuter vi satt stilla.
Det blev 9.5 timmar och det är ju några hundralappar så jag klagar inte.
Lär bli en likadan dag imorgon så det är bäst att jag sover snart.

Nu ska jag bara lägga fram sakerna till imorgon och sen försöka sova så jag tar mig upp.
Bara att kämpa sig igenom dom sista 4 dagarna nu,sen blir det UMEÅ!

Godnatt och peace så länge.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback