I like it

Heey!

Mamma ringde och väckte mig klockan 11 då vet det bara att kliva upp och göra sig klar för sen bar det av till umeå skin art.
Jag gjorde min efterlängtade tatuering blev helnöjd.
Har ingen bild än,plasten sitter kvar fortfarande men kan väll avslöja att det blev ne rödsvart ödla vid skulderbladet.
Jag ångrar mig inte men nu tror jag det får räcka.
Har två sedan förut också så,kanske inte ska säga att det inte blir fler för jag har inte lyckats hålla det hittills.
Men det får räcka för ett tag iaf.

När vi var klara på skin art så åkte jag till stugan,träffade Sanny och det var ett tag sen.
Käkade lunch där ute men blev snabbt rastlös så jag bestämde mig för att åka hem igen.

Fick ett litet besök också det var trevligt och nu sitter jag här en lördagkväll och gör ingenting.
Det är faktiskt ganska skönt på ett sätt men samtidigt lite småtråkigt.
Funderar på att se någon film eller nått och bara ta det lugnt.

Imorgon kommer bilder på tatueringen.
Peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback