I won't be good enough for you

Hello!

Första dagen i skolan är avklarad.
En lektion som vi bara pratade på,om hösten och datorerna vi ska få osv.
Käkade lunch på skolan med brudarna och sedan cyklade jag och Poncin till Umeå skin art på haga.
Imorgon ska jag tatuera mig igen och jag är heltaggad.

Jag har en bild på hur den ungefär ska se ut men det är inte rätt färger osv så jag lägger nog ut en imorgon när jag har den sitter där den ska.
Jag hoppas och tror att den kommer bli nice iaf får väll se imorgon.

Nu håller jag och Poncin på att göra middag,det blir kyckling och ris med currysås,i love it!
Nu ska vi äta iaf så peace så länge,
'
And now you throw it all away
A shattered memory that you would stay
Through thick and thin with me.
You're giving up on me



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback