Is it true,is it over?

Hello!

Igår när jag vaknat till liv så åkte jag till Poncin på haga.
När Poncin äntligen klivit upp och vaknat till liv gick vi ner mot stan och käkade lunch,
Sedan gick vi till Nicole och där köpte jag en klänning,har ingen bild än men lägger nog upp en lite senare.

Halv 7 kom även min favorit hit och vi åt middag allihopa,Elina blev lite försenad så hon åt när hon kom.
Blev att ta sig några glas innan vi rörde oss mot Ersboda.
Det började bra som det oftast alltid gjort men som vanligt,tyvärr men det är sant så slutade det inte lika roligt.

Har en känsla av att det var där det tog slut på riktigt.
Lär väll se ikväll om jag har rätt eller fel.

Nu ska jag försöka ta tag i mig själv och hoppa in i duschen.
Peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback