It makes me sing

Heeeeeeeey!

Middagen blev bra,fick inga klagomål iaf,han såg nöjd ut åtminstonde.
Sedan blev det att gå till godishuset och hyra film,blev två stycken.
Lyckades somna till den första så kanske kan säga att den inte var så bra,minns inte ens vad den hette.
Den andra var Låt den rätte komma in den var mest konstig men jag somnade inte iaf.

Vid halv 2 var vi klar med filmerna och då åt vi upp resterna från middagen.
Sen följde jag min babe en bit hemmåt.

Nu ligger jag i sängen,borde försöka sova om jag ska orka ta mig upp och åka ner på stan och möta upp
Poncin imorgon.
Sen blir det middag med Poncin,Elinao och baby och kanske att ta sig några tequila innan vi drar oss vidare till Ersboda.


I like ♥

Nu ska jag försöka sova,godnatt.


Det blir superduperunderbart imorgon:)

2009-08-15 | 04:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback