It’s clear to me that you’re all I need

Hey!

Även fast det blev rätt sent igår så lyckades jag vakna vid 10,ganska bra ändå.
Det tog iof ett tag innan jag klev upp men klockan 12 var jag iaf påväg till Coop med Elina.
Började på HM där jag som vanligt alltid lyckas hitta saker.
Sedan blev det Coop,jag inhandlade lite saker inför middagen ikväll med min favorit.
Kanske går och hyr en film också senare ikväll,får se vad han säger.




Imorgon blir det middag med Elina och Poncin sen partyyyy!!
Hoppas det blir bra väder så man kan sitta ute.
Har köpt tequila och det brukar ju aldrig bli fel,eller?

Snart åker mamma och pappa till stugan över helgen som vanligt och då ska jag börja städa mitt rum och renbädda min
säng och sedan börja förbereda inför middagen.

Peace så länge.

Nothing can stop me from loving you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback