just another day

Hey!

Idag efter middagen åkte jag iväg till Umedalen för att kolla på när Jonte ( syrrans unge) hade fotbollsmatch.
Matchen gick väll inte så jättebram en dom var duktiga ändå.
Jag och pappa hade fullt upp med lillgrabben (Joel) som var väldigt busig.

Efter matchen åkte vi hem och jag och mamma for dirket iväg för att handla lite.
Jag var hemma lagomt till matchen på tv mellan Sverige och Finland.
Det är slutminuterna nu och Sverige leder med 1-0.

Sen blir det nog att sova om det inte dyker upp något roligare.
Imorgon blir det iaf att träffa Jannike,det var ett tag sen vi träffades så det ska bli roligt.

Nu ska jag se klart dom sista minuterna av matchen.
Godnatt och peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback