life's just not the same when he's not here

Hello!

Dagen,eller halva dagen har spenderats med Poncin på stan.
Träffade en hel del människor som jag inte sett på ett bra tag.
Träffade Juliette som varit i Paris i några månader och Joseph och Evelina och massa trevliga personer.

Mamma kom och hämtade upp mig på haga och när jag kom hem gick jag över till Elina och skvallrade lite.
Hade en hel del att prata om.

Nu har jag precis ätit middag och ska nog hoppa in i duschen och sen se vad som händer ikväll.
Vill göra något,inte sitta och tänka på allt som jag inte borde tänka på.

Where did my baby go?
I wonder where he ran off to
I miss my baby so
Please tell that boyl if you meet him
That someone's longing to see him
Where did my baby go?
I wish that he would get back soon



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback