Maybe it's time to let go for real this time?

Heey!

Första riktiga dagen i skolan,känns faktisk bra.
Nu har det ju även börjat en hel del personer jag känner på komvux också,både roligt och inte,vissa skulle jag helst vilja slippa.

Men vissa är väldigt roligt att se och kommer ju få se dom rätt så mycket nu också.
Finns även vissa som slutat på östra och börjat på andra ställen,dom är saknade.

Men iår är det sista året och nu är det bara att kämpa,jag har nästan bara kurser som jag gillar och tror det kommer gå bra.
Det är nog bara praktiken som känns jobbig och den känns riktigt jobbig.
Men tur att året går fort.

Nu har jag även tagit en bild på tatueringen,fortfarande riktigt nöjd.



Kanske inte den bästa bilden men den får duga.
För er som inte vet så sitter den vid skulderbladet.

Nu ska jag se klart på One tree hill och sen försöka sova.
Godnatt och peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback