Only you

Hey!

Igår blev det en lång sistadag på jobbet och sen blev det att säga hejdå och tacka för mig för denna sommar.
Mamma och pappa hämtade upp mig på jobbet och sen blev det raka vägen till lägenheten för att packa in allt i bilen och städa ur lägenheten.
När jag väl var framme i Umeå gick jag snabbt över till Elina,efter ett tag kom mamma över och sa att jag kanske borde komma hem innan min speciella gäst skulle komma.

Jag gick hem och gick in i mitt rum och där satt han,jag skrek rakt ut mest för att jag blev väldigt rädd men samtidigt väldigt glad.
Känndes som hundra dagar sen jag såg han sist,en perfekt avslutning på den dagen.

Idag när pappa kom hem från jobbet så åkte vi till onoff för att lämna in min nya dator,min mobil och min externa hårddisk.
Jag fick en ny dator,dom tog mobilen så nu är jag utan och har ingen aning om när jag kommer få tillbaka den.
Hårddisken gjorde dom inget åt så ja jag får väll försöka leva utan mobil och en tom dator.
Jag har varit utan mobil i 3 timmar nu och jag håller redan på att bli tokig.
Jag utan mobil det går bara inte,den är med mig överallt och nu har jag ingen alls,känns skit.

Ikväll blir det iaf bio med min favorit,bir helnice iaf.
Efter det blir det väll att åka hem och börja packa upp eller något,ingen kan ju få tag på mig och jag kan inte få tag på någon heller så får väll se hur jag spenderar mina sista dagar av sommarlovet.

Nu ska jag iaf äta lite och sen göra mig klar för att sedan åka till bion.
Peace så länge.

When you lose something you can't replace
When you love someone, but it goes to waste
Could it be worse?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback