Sick and tired

Hey!

Tog mig igenom ännu en dag i värmen på jobbet.
Det är inte speciellt kul att jobba och se när alla andra springer omkring på stranden.
Men snart är jag också ledig,har endast 2 dagar kvar på jobbet och sen blir det Umeå!

Har börjat packa lite också, vill komma hem så fort som mäjligt på söndag så lika bra att börja med det jag kan packa.
Imorgon åker nog det mesta ner i sina lådor och väskor.
Dom 6 veckorna här i Lycksele har ändå gått ganska fort och roligt har jag haft,mina arbetskamrater är ändå dom skönaste!
Får väll se vart jag hamnar nästa sommar,haha!

Har suttit och kollar på lite utlandsresor också,jag bestämde mig för att strunta i att tänka på det när jag nu har köpt
 en dator men är lite småsugen på att åka på en sistaminuten iaf.
Men får se hur det blir.

Nu ska jag fixa lunchlåda och sen ringa min favoritkille och sen lägga mig och sova,det börjar bli riktigt tugnt att skliva upp på morgonen nu,men 2 dagar till ska jag nog klara av.
Sov gott och peace så länge.

Counting the days




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback