Still so hard to believe

Hey!

Kom tillbaka till Umeå igår,helt underbart att vara hemma även om det bara är för ett par dagar.
Bara att få sova i en riktig säng känns underbart,har sovit på en madrass i snart 6 veckor så kan jag lova att jag sov underbart bra.
Imorse klev jag upp vid 7,ja jag är ledig och kliver upp tidigt men vill hinna med så mycket som möjligt när jag väl är i Umeå.
Jag och pappa åkte till Syrran och hälsade på imorse och med ossfick vi Joel som envisades att följa med på stan.
Först åt vi med pappa och sen åkte jag och Joel till stan.
Vi gick omkring ett bra tag jag och han,min älsklingpojke!

Mosters pojke

Senare mötte vi upp Anna och hennes underbart söta son Benjamin.
Vi gick omkring ett tag och käkade glass.
Sen kom pappa och hämtade upp Joel så jag och Anna och Benjamin fortsatte med endast en barnvagn,lite lättare kan jag lova.

Benjamin,hur söt som helst!


Vi tog bussen hem mot Mariedal och gick och hälsade på Elina.
Satt ett tag och snackade osv innan Viktor kom och hämtade Anna och Benjamin.

Sen blev det middag med mamma,pappa och brorsan och nu ska jag packa upp lite saker och sen kommer nog Jannike förbi ett tag och sen får vi se vad som händer.
Imorgon blir det att åka tillbaka till Lycksele och då blir det jobb i 5 dagar till sen är jag ledig,äntligen!
På söndag när jag kommer hem får jag träffa personen jag saknat mest i sommar och jag längtar verkligen!

Nu ska jag ta tag i att packa upp.
Peace så länge.

Can't we just start over?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback