The end of the summer

Hey!

Nu är jag tillbaka från stugan.
Eftersom Johnna kom lite sent så blev det en sen middag,vi grillade.
Det var hur gott som helst,älska grillat!


Kan lova att det var riktigt gott.


När vi väl hade ätit och plockat bort allt så blev det efterätt,kladdkaka.
Har ingen bild men alla vet ju hur en kladdkaka ser ut.

Det blev snabbt mörkt ute och vi bestämde oss för att spela kubb,men vi spelade aldrig klart efterom Poncin är den sämsta förloraren så gav hon upp.
Vi började spela kort istället men Poncin ville inte spela det heller.
Men en sak hon var på att göra var att bada,det var kolsvart ute men vi hade bestämt oss.





Rebecka Sundin var lite sjuk så hon ville inte hoppa i,men vi hade ju en fotograf.
Blev inga bilder när vi var i vattnet,det var ganska svart ute så vi hade nog inte synst speciellt bra.
Dom två tjejerna till vänster om kortet var påväg att fega ur men jag hoppade i.
Johanna bestämde sig för att hoppa i om jag hoppade i tillsammans med henne.
När vi var vid kanten av bryggan var hon påväg att släppa mig men jag drog ner henne,haha!
Pocin kom skrikandes efter.

Sen blev det att sitta i värmen och mysa tills vi skulle skjutsa Rebecka och Johanna till Maxi för dom skulle hem.
Det var kolsvart ute,inte speciellt kul för mig som skulle köra båten.
Vi hade Maxibron som vi riktade oss mot,det var det enda ljus vi såg.

När vi lämnat dom var det bara jag och Poncin kvar och vägen tillbaka var helsvart.
VI såg knappt ett enda lyse och det var riktigt äckligt.
Speciellt eftersom det är massa stora cementsaker i vattnet så var vi rädd att vi skulle köra på en sån.
Vi var bara några meter från att köra in i en av dom men tur att jag hann se den i tid annars hade det kunnat sluta illa.

Nu ska jag göra mig klar för sen ska jag ner på stan och träffa Jannike och Antonia.
Blir helnice!


I can't even find the words to say how much I miss you.


Haha orkar inte att jag fortfarande har vatten i öronen :( skicka bilderna!

2009-08-19 | 17:56:05

Haha,skaka på huvudet!

okej ska göra det!

2009-08-19 | 18:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback