.....

Hello!

Är lite seg på uppdateringen men här kommer den.
Igår mötte jag upp Jannike på stan för att käka lunch.
Vi gick till Starz och där åt vi nachotallrik,underbart gott!



Kanske inte ser speciellt gott ut men det var det.
Vi skulle även träffa Antonia,men hon var inte lika snabb.
Men hon kom iaf och vi gick och köpte glass och satte oss på kajen och chillade.


                                         

                                                 Sötnos!

Klockan hann bli ganska mycket och vi skulle hinna till Clas Ohlsson också.
Jag och Antonia skulle köpa nya hörlurar.
Sen tog vi bussen hemmåt och jag hann inte stanna hemma länge,.

Det blev utgång senare på kvällen.
Gratis är alltid gott.
Vi satte oss på Olearys och stannade där tills det stängde.
Sedan gick vi hem till Edan för några öl och även raki,det absolut äckligaste .

Vid halv 6 låg vi i soffan och skulle sova men jag fick ungefär 15 min sömn.
Vid halv 8 var det dags för att göra sig klar och gå till skolan.
Det vart en tung och lång dag.
Kommer bilder snart!

Har även hunnit vara och hälsat på mina sötpojkar i Ansmark.
Min syster var tyvärr inte hemma hon jobbade.

Nu sitter jag hemma och min bror är här,det var ett tag sen jag fick se han också.
Ska försöka städa upp lite i mitt rum och sen lägga mig och se på tv.
Peace så länge.

You know that I love you
There's no one above you
I've said it so many times.
There's nothing else I can do.
 You know you will always be my number one



ta bort bilden nu.

2009-08-23 | 22:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback