I wish we gave it one more try.

Hello!

Imorse blev det att kliva upp tidigt,eller tidigare än vanligt.
Jag skjutsade Poncin till jobbet strax före 10 och sen dess har jag bara suttit vid datorn och kollat på resor.
Jag vill nu nu nu nu nu !!!



Nu skulle det vara väldigt skönt att komma bort,har jobbat hela sommaren och dom sista dagarna har inte varit dom roligaste.
Så 1 vecka utomlands skulle jag inte tacka nej till,får se hur det blir när jag får lönen,kanske Poncin och jag tar flyget till stranden,kan ju alltid hoppas.

Ikväll blir det iaf att åka till min stuga med Poncin,Rebecka och Johanna.
Vi ska grilla och mysa.
Jag kanske tillochmed tar mitt första dopp för denna sommar,om man nu kan säga att det fortfarande är sommar?

This used to be my happy place.

Jag började sommarlovet med att vara där,med den person som betyder mest för mig.
Skulle egentligen varit han som var med mig där och avsluta sommaren också.
Men saker förändras,inte alltid till det bättre.

Nu ska jag börja packa ner lite saker som ska med till stugan.
Peace så länge.

It gets harder everyday, but I can't seem to shake the pain.
I'm trying to find the words to say, please stay.
I can't function the same when you're not here.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback