I say the same thing every single time

Hey!

Efter jag och Poncin käkat middag så såg vi på film och efter ett tag ringde Jossan och övertalade mig att komma till Carlslid så jag for dit strax före Poncin gick till jobbet.
Vi firade Johan som fyller 18år,riktigt trevligt var det!

Nu kom jag precis hem till mitt andra hem,alltså på haga och nu väntar jag på att Poncin ska komma hem från jobbet.
Hon slutar 3 så hon borde ju vara hemma strax efter 3 någon gång.

Imorgon klockan 12 blir det tattoo igen,jag är heltaggad!
Sen efter det vet jag inte vad som händer,det är lördag,kanske bara ska ta det lugnt?
Nästa helg blir det utgång med en hel hög med människor för då fyller nämligen Cicci år.

Nu ska jag börja se en film och invänta Poncin.
Godnatt och peace så länge.

When you left you took my heart with you



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback