You give me something that makes me feel alright

Hey!

Skolan idag var väldigt händelserik.
Vi fick börja historian som vi ville så nu kan jag ta bort 2st 50p kurser så det blir att ta bort Psykologi B och Söka jobb.
Dyker bara upp fler och fler människor på östra eller Komvux kanske jag ska säga.
Riktigt kul när man känner många av dom och det är inte varje dag man ser vissa av dom heller.

Efter skolan åkte jag,Pomcin,Rebecka och Jossan ner till stan,var inte där så länge men hann iaf gå en sväng.
Sen cyklade jag hem och fick mig en trevlig överaskning,det stog en DVD i mitt rum.
Min gick sönder förra veckan och nu har jag fått en ny.helnice!

Imorgon är det onsdag och det betyder att vi slutar klockan 11,kan det bli bättre?
Men sen på torsdag är det praktik igen,jag är inte alls taggad det känns inget annat än jobbigt.
Men det är sista året,det här ska jag klara.

Nu sitter jag på haga hos Pomcin och vi har sett på film och målat naglarna.
Vi är fortfarande inte trötta så vi ska nog se någon film till eller nått,sen får vi se om vi somnar till filmen.

Godnatt och peace så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback