Ain't never gonna give you up

Heey!

Julafton är avklarad,är nöjd med mina paket,trodde ju inte att jag skulle få några mer men jag hade fel,fick mest pengar,im happy! min bror och hans flickvän till er säger jag bara I LOVE YOU! fick pengar och ett jättefint halsband,tack till er!

Efter att vi delat ut julklappar och jag och min bror suttit och tittat på sjuka klipp på youtube så gick jag och Thilini till Ersboda till Songore,där satt,Kevin,Blaise,Nadja,Songore och Franck,treeevligt!
Julen får ett G det här året,som sagt så var det några som saknades,fick iaf träffa en av dom senare på kvällen,tur det.

Nu efter att jag ramlat halva vägen hem från Ersboda ligger i min säng och försöker få tillbaka värmen i kroppen.
Har ramlat tack vare mina uggs,dom är livsfarliga!

Nu tror jag att jag ska lägga mig och titta på lite entourage eller nått tills jag somnar,godnatt puss!

I just can't find the words




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback