Ain't never gonna give you up

Heey!

Idag hade vi en lektion,svenskaläraren var sjuk.
Hade också utvecklingssamtal,tänker inte ens nämna nått om det.

Gick ner på stan och åt med Johanna,träffade också Vanessa en snabbis.
Sen åkte jag hem och gick ganska snabbt över till Elina,där har jag spenderat dom senaste 3 timmarna,trevligt!

Vi har börjat fundera på min födelsedag,lite tidigt men jag längtar! skadar ju inte att börja prata om den iaf.
Jag tror och hoppas att den kommer bli great iaf.
Fick även ett sms av Tessan från Lycksele som ville att jag ska komma och jobba inte nu i helgen men nästa,skulle även ta med en kompis,så om nån är intresserad så säg till!

Nu ska jag plugga lite,puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback