All up to you

Heey!

Idag är jag på bra humör även om jag vaknade klockan 7.
Har varit på banken och lämnat in massa småpengar som åkte in på mitt konto,åkte sedan ner på stan och träffade Johanna en snabbis,sen vandrade jag och Elina omkring ett tag.

Eftersom det inte ligger några julklappar till mig under granen så köpte jag en till mig själv.
Jag har redan fått mina julklappar,lite väl tidigt men,får iof av storebror och storasyster så blir inte helt utan på julafton.
Jag längtar,kommer bli rätt tomt här på jul eftersom både syrran och hennes kille jobbar,min farmor kommer inte komma iår heller,men men inte så mycket att göra nått åt.

Taggar även fredag,taggar helgen,taggar lovet,inga speciella planer men det blir bra tror jag.
Nu ska jag vänta på att pappa är klar sen ska vi åka och handla åt farmor osv.
Sen blir det städning av mitt rum.

Puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback