Baby, I'm dreaming

Hey!

Imorse vaknade jag på soffan med värdens huvudärk och ont i halsen.
Tog mig iaf till skolan och nu har jag håltimme,sitter med Johannas datorn eftersom min fortfarande är på lagning,hoppas jag får tillbaka den idag.

Jag vill bara hem,jag hoppas den här dagen kommer gå fort,ska inte ner på stan efter skolan,blir att åka direkt hem.
Blir att plugga och sova och hoppas att jag mår bättre imorgon.

Har inte tänkt på att det snart är jullov,har bara 2 veckor kvar,jag längtar!
Den här veckan är också hur bra som helst.
Ensam hemma,har 3 paket som kommer i veckan,min bror fyller år! kommer bli great!

Nu ska jag passa på att plugga lite innan Johanna och Rebecka kommer tillbaka,puss!

Tryna keep my feet on the ground
But the feeling knocks me down
I feel so overwhelmed
I'm under your spell



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback